Droogijsstralen

Winterstop. Tijd om de boel eens goed aan te pakken. Rebuilden, nalopen, herstellen, verbeteren. Tijd zat toch?
Maar wat nu als je de laatste rally’s hebt gereden in de vette klei zoals Condroz of de Conrad Twente Rally? Dan helpt ook de alom bekende hogedrukreiniger natuurlijk niet meer.

Reinigen met droogijs

Wil je je rallyauto écht schoon hebben voor je een lange winter gaat sleutelen? Overweeg dan eens om hem te laten stralen met droogijs. Bij het stralen met droogijs wordt de auto brandschoon, maar wordt er geen elektronica mishandeld door vocht. Er blijft ook geen straalmiddel achter dat je jaren later nog terugvindt.
Met droogijs kan alles gestraald worden: interieur, motorruimte en de onderzijde. Zonder vocht, zonder risico.

Ook livery

En mocht je het nieuwe seizoen starten met een frisse livery of een andere sponsor en heb je je nagels al verspeeld voor de start van de laatste proef van het seizoen, dan kan je met droogijs ook livery of een deel ervan van de auto laten stralen zonder dat de onderliggende lak beschadigt.
Iceblaster straalt in een straal van zo’n 80 kilometer rondom de standplaats Gilze.

Klein straalwerk

Heb je klein straalwerk (waterpompen, stuurhuizen, motorsteunen, etc.) dan kan dat professioneel voor je gestraald worden (niet met droogijs maar in een straalcabine) in de werkplaats van Iceblaster.
Speciaal voor rally vrienden denkt Iceblaster aan de portemonnee zodat er voor die nieuwe specs ook nog wat overblijft. Noem Roadrunner als referentie en de korting gaat lopen.
www.iceblaster.nl